5 Eylül 2010 Pazar

Alüminyum Kartlık

Merhaba ilk incelememizi yeni aldığım kartlıkta yapalım dedim.


Ürünü Bendeistiyorum.com aracılığıyla 14.90 Türk Lirasına aldım. 3 lira da UPS kargo ücreti ödedim.
2 gün sonra elime ulaştı. Kargom gelmeden bir gece önce UPS'den gelen "Yarın dağıtıma geleceğiz" e-postası hoşuma gitti. Sonuçta evde yalnızdım dışarı çıksam tantanalı bir "Evde bulamadık" süreci başlayabilirdi.
Her neyse kartlığa dönecek olursak, üstteki fotoğraf üst yüzeyini gösteriyor. Üstü düz, altı kanallı. İsteyenler için sanırım mavi renginde iki tarafı da düz olan bir modeli de vardı. Ben gri renkten hoşlandığım ve altı kanallı modellerin görüntüsü hoşuma gittiği için bu modeli seçtim. Açma düğmesi kibar ve rahat açılıp kapanıyor.


Şuanda bir sorun yok ama biraz kullandıktan sonra bu kanalların arası kirlenirse temizlemek biraz sorun olabilir. Ayrıca üst yüzey de parmak izlerini belli ediyor ama en azından ne olursa olsun temizlenmeyen yüzeylerden değil, düzgünce silince yine tertemiz oluyor.İki yüzün de plastikle birleştiği orta kısımları kir tutmaya çok müsait şimdiden uyarayım.


Kartlığın içine gelecek olursak;
İçinde 7 kart için göz bulunuyor. Ama en alt ve en üst gözlere ikişer adet kartı rahatlıkla koyabilirsiniz. Normalde para koymak için tasarlanmamış ama ben alt ve üst gözlere katlayarak para da koydum bir sıkıntı olmuyor. İleride çıkacak çipli nüfus cüzdanlarını bile alacak boydaymış, bu da satan firmanın iddiası:)

Sonuç olarak 


Alüminyum Kartlık gayet şık duruyor. Hacmi sabit olduğundan kart koydukça şişme gibi bir sıkıntısı da yok. Şuan içine ehliyetim, kredi kartlarım, çeşitli firmaların avantaj kartları vs dahil herşeyimi rahatlıkla koydum. Ayrıca bir miktar para ve günlerdir resetlenmeyi bekleyen kendi kendine şifre koymuş hafıza kartım da içinde:)

Siyah deri cüzdanlardan bıkanlara,  farklı olmak isteyenlere şık, hafif ve tarz bir alternatif olduğunu düşünüyorum. Arka cebinize rahatlıkla koyabilirsiniz. Herhangi bir deformasyon, eğilme-bükülme olmuyor.
Aynı ürünü gittigidiyorda.com'da 39 liraya satıyorlar dikkatli olun:)

8 yorum:

  1. Umutcum; uzun ömürlü olmasını diliyorum bloğunun:)Çok şey öğreneceğimize eminim senden:) Selamlaaar ;) Bir dost :)

    YanıtlaSil
  2. Evet sakınılan göze çöp batarmış:)

    Kıç cebinize gönül rahatlığıyla koyabilirsiniz dediler diye rahat rahat kıçımızda gezdirdiğimiz kartlık dün gece bir şekilde hafif göçmüş...

    Sabah kahvaltısıyla gücümü topladıktan sonra sanayide kaportada çalıştığım günlerin tecrübesiyle alüminyum parçayı plastikten ayırdım ve elimle içten düzeltebildiğim kadar düzelttim:) Picafix yapıştırıcıyla yapıştırdım kurumaya bıraktım.

    Gerçi şu yumuşak çekiçlerden olsa tam bir başyapıt olabilirdi ama sağlık olsun...

    Şuanda çok belli olmuyor ama canımızı sıkarsa emektar cüzdanlarım çekmecede, birini alırız geri:) Yıllardır hiçbir cüzdanımı atmam, hepsi durur nedense?:)

    YanıtlaSil
  3. Bu arada benden Okyanus ötesi Eva'ya da selamlar olsun:)
    Bu ara okyanus ötesinden aşağı selam gitmiyor malum:))

    YanıtlaSil
  4. "sakınan göze çöp batarmış" olayı olmuş da neyse ki halletmişsin:) Ehehe eee kıtalar arası çalışılıyor malum:)

    YanıtlaSil
  5. Vallahi kartlığı 15 gündür kullanmıyorum. Üstü çizik ve ezik dolu. Kesinlikle tanıtımda söyledikleri kadar kaliteli değil...

    YanıtlaSil
  6. Ortak saklanan sensin maşallah hiç haberimiz yok senin işlerden :) Yeni gördük daha:)

    YanıtlaSil
  7. Bu incelemeyi okuyup bendeistiyorum.com'da kendi incelemeleri gibi yollayan arkadaşlara güldüm sadece...Birazcık yaratıcı olun lütfen... :)

    YanıtlaSil