8 Kasım 2010 Pazartesi

CVS Kazak Tüyü Alma Makinesi

Kazak tüyü...Pamukçuk... O güzelim kazakları rezil eden, sanki 10 yıllıkmış gibi gösteren lanet ufaklıklar! Gerçekten ne kadar sevmediğimi anlamışsınızdır :) Geçen gün gelen e-postayla gözlerim açıldı! Bir de baktım ki bendeistiyorum.com Kazak Tüyü Alma Makinası satıyor:) Hem de 6.99 TL+3 TL kargo ile toplamda 10 liraya..

Pembe ve mordan başka renk seçeneğinin olmaması başta biraz "sakat" görünse de "Nasılolsa anneme vereceğim mor olsa ne yazar" mantığıyla hemen bir tane  sipariş verdim. Bu sitenin sevdiğim tarafı günlerce süren "Paketiniz hazırlanıyor!" olayı yok. Siparişten 1 gün sonra kargoya verdiler. Her zamanki gibi UPS'ten "Yarın dağıtıma geleceğiz" e-postam da geldi. Sanırım bizimkilerin UPS'ten öğrenecekleri çok şey var. Hele de Yurtiçi Kargo Güzelyalı Şubesinin!


Gelen parça her açıdan bir duş başlığına benziyor. Üzerinde değişik kalınlıklardaki tüyleri alabilmeniz için "L-M-H" ayarı olan 3 kademeli başlık var. Bunu daha çok halı vb. ürünlerde kullanabilirsiniz çünkü biz başlık takılıyken kazaktan hiç tüy almadığını farkettik. Makinanın genel kalite hissi düşük. Sonuçta 7 liralık mal olduğunu elinize aldığınız ilk andan itibaren farkediyorsunuz. Sistem oldukça basit, aynen bir traş veya epilasyon makinesi gibi çalışıyor. 2 adet orta boy "C Size" pil ile çalışıyor. Ürün tanıtımında açıkca belirtildiği üzere kutudan pil çıkmıyor.


Dediğim gibi başlığı çıkarına kadar performans alamayınca "Ulen kazıklandık heralde" hissi içime yerleşmişti ki çıkardıktan sonra ne görelim? Bizim 7 liralık alet 70 liralık kazakları canavar gibi ilk günlerine döndürdü! Gerçekten haznesine dolan tüy miktarını görünce şaşırdım. Kazağı masaya veya herhangi bir sert zemine yatırdık ve sürekli hareket ettirerek üstünü traşladık. Kullanma Kılauzunda aynı bölgede sabit tutarsanız kullandığınız ürüne zarar verebileceği yazıyor zaten. Plastik kısımları oldukça "dandik" hissi verse de metal kısımları güzel kayıyor:)


İşte 3 kazaktan çıkan tüy miktarı! İnanın ben şaşırdım. Zamanında Kiğılı'dan bir kazak almıştım. Bir gün gezerken mağazada üstümde gören görevli "kazağınız tüylenmiş, uygun bir vaktinizde getirin onu temizletelim" demişti. O zaman bana çok uçuk görünmüştü. Hem teknik olarak, hem de hiçbir şikayetim olmadan, sadece kendi mağazalarında kendi kazaklarıyla gezen birine gösterdikleri özen açısından...Şimdi anlıyorum ki işin uçuk olan kısmı özenleriymiş, teknik kısmı oldukça basitmiş:)


Daha yakından bakmak isteyenler için üstteki fotoğrafı da ekleyeyim:) Gerçekten ürünü kullandığımız kazaklar yeni alınmış gibi oldu. Bu kadar düşük maliyetle bu kadar büyük fayda sağlayabileceğiniz ürün sayısı çok kısıtlıdır ondan bir sonraki satış zamanında kaçırmayın derim.


Kazağın tek yüzünü temizlerken haznesi tamamen doluyor. Ondan her yüzünde hazneyi boşaltarak daha hızlı ve verimli çalışmasını sağlayabilirsiniz. Hazne çok basit olarak çıkıp geri takılabiliyor.

SONUÇ OLARAK:

Açıkcası kutudan çıkarıp elime ilk aldığımda "Amma dandik görünyor haaa!" demeden edememiştim. İlk kullanımda hiç tüy almadığını da görünce bu görüşüm resmen zirve yapmıştı. Ama sonra ekstra olan başlığı çıkarınca tam anlamıyla görüşlerim 180 derece değişti! Gerçekten işini çok güzel yapan çok ucuz bir ürün. Deneme yaptığımız 3 kazak da aynen mağazadan alındıkları ilk güne döndüler. Benim gibi bu tüylenme mevzuuna şiddetle kıl olanlardansanız tam size göre!:) Dediğim gibi elinize alınca çok bir "kalite" hissi vermiyor ama işini oldukça "kalite"li yapıyor. Böylece benden Kalite konusunda 5, İşini Yapma konusunda ise 10 tam puanı kapıyor ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder